Shopping in my ♥

Hej alla morgon pigga människor idag är jag med pappa på jobbet fast egentligen kommer jag hänga på stan här i uppsala hela dan!♥ Fast inga affärer är ju öppna än så jag hänger lite på pappas kontor medans;)^^
Jag har lite saker som jag tänkte köpa om jag hittar det tex. ett elr flera shorts för jag har typ ett par?!? Å ett par nya sol-brillor tror jag =) Jag har börjat tröttna på mina gamla... Jag har ju lixom 400 kr på H&M också så jag kan handla mkt där!;) (Jag har ju ofc en massa andra pengar också)
Det kommer upp bilder senare på sakerna om jag har köpt nåt!

Huumm....  Undrar när affärerna öppnar?...♥

Kram // £llen •


Kommentarer

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0