Högstadiet.




Hello!
Hur mår alla fina läsare? Själv mår jag bra men är helt utmattad efter mina  två första dagar på högstadiet.
 I torsdags så var det min första dag för terminen och jag har precis då bytt till Roslagsskolan efter som min fd skola bara går upp till sexan, men iaf där har jag kommit in på inriktningen musik. Också hamnade man ju i en helt ny klass! Jag kännde kanske ungefär 6 st av dom 30 st i klassen =)
Igår fick vi också våra scheman inför terminen. Dom är ganska kluriga att förstå om man gemför med mina gamla scheman som jag har haft! Haha, jag failade lite också när jag försökte förstå var klassrummen låg ochså efter som det stod tex "K85" på pappret så förstod jag inte hur man skulle veta vart det klassrummet låg men sen när jag vände på pappret såg jag att det stod ungefär: "K85 Orkestersalen, Kultur skolan. haha, jaa ni.. Dom bygger ju om på skolan det är därför vi har lektioner på så många olika ställen!

Igår efter skolan var jag iaf med Melinda, Vilma, Filippa och Vilma ♥ Kul det!

Ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har
 varit så trött nu, men
det ska det bli ändring på!

Ja jusste! Jag har juh klippt mig också!
Har ingen bra bild just nu men jag får fota någon
bra och lägga upp på bloggen!

Kram•


Kommentarer

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0