Ointressant dag.

"Cha cha bloggen... eehumm, asså idah har jah tieep bara haft en vanlig dah. ^^ Heidoo"
Nejdå skoja lite med er!!!! Jag är inte en sån som skriver så men kom att tänkta på en video där en av mina kompisar säger ungefär så, haha...
Fast det är sant att det har varit en ganska ointressant dag idag :)
Men nu tänkte jag gå ut och sola ansiktet med tanke på det fina vädret
♥Iloveit♥
Idag vart det förresten jeans shorts ett vitt linne och en stickad kofta till.
Jag failade rätt stort med bilderna och orkar inte bry mig om det just nu så dom blir små!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

allt bra? :)

2011-08-23 @ 15:42:20
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0