Jag är en segis..

Haha, jag har inte varit hemma på typ 6 dagar och har inget gratis internet elr något på mobilen så jag har inte uppdatarat bloggen på så hiimla läänge känns det som... Men iaf jag har varit på Tävlingsläger med Orienteringen i Mora och typ direkt efter det så åkte jag på klassresa till Vässarö med klassen!♥ Kul kul kul.^^
Och jag bara älskar det varma vädret som verkligen har kommit igen nu. (om ni undrar 8D) Haha.

Imorrorn blir det skolavslutning för min del! Jag ska vara konfrensier med Oscar:) Det ska bli nice.. Hoppas bara att vi inte gör bort oss fullständigt! Haha^^  Tänkte ha en klänning som är puder rosa och en vit bolero till.

Puss o kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0