Respekt är inte något man får, det är något man förtjänar.


Tja bloggen!♥
Det har varit väldigt seg uppdatering på bloggen nu när sommaren har börjat och så kommer det att vara under en stor del av sommaren! Jag har en massa olika gymnastik och orienteringsläger, man vill hinna hänga med kompisar, bada  och allt sånt ni vet..
Hela den här veckan som kommer ska jag på ett gymnastik läger fast som bara är på dagen så man typ sover hemma. Man vill juh inte vila bort sina talanger^^ HAhhaa
Nej då, det va ett skämt.. :P

Hela den här helgen har jag iaf varit i Dalarna, tällberg med familjen! Det var najs fast det blev väääldigt mycket blixtrar och muller.

Puss


Kommentarer

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0