Bloglovin.


Hej sweties!
Imorgon ska jag gå till frissan men vet inte riktigt hur jag ska klippa mig.. kom gärna med förslag!
I måndags var jag på Täby C och köpte en stickad tröja, två ear cuffs och en massa julklappar till familjen!
.
Jag har lagt till min blogg på bloglovin så följ mig gärna ♥
Följ min blogg med Bloglovin
Jag var på gymnastik tävling i helgen och det gick gryymt för oss!! Lag 1 (jag är med där) tog guld i matta (tumbling) och silver i hopp! Och lag 2 tog guld i fristående :) Grymt jobbat säger jag bara tjejer!
.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

2011-11-24 @ 14:23:32
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0