+ redigerade

Hellu! Sorri för dålig uppdatering men har inte haft så mycket att skriva om. Men jag känner att allting flyter på bra och jag har världens finaste vänner och familj! Min lille bror var på halloween disco själv igår för första gången! Så himla gulligt tycker jag. :) Vet ju själv hur det är eftersom min gamla klass höll i ganska många discon för små barn!
.
Här kommer några natur bilder jag fota igår, hann inte bli så många för batteriet dog -.- Men jag har iaf hittat några superbra redigeringsprogram nue ♥
Ej redigerade                                     Redigerade
vs. 
vs. 
vs. 
vs. 
.

Kommentarer
Postat av: Ellen Rosenblad

Jättefina bilder! Vilket program använde du? :)

2011-10-22 @ 23:06:48
URL: http://lnrosenblad.blogg.se/
Postat av: :)

Hej!

Bilderna är ju riktigt snygga från börja nu! vad har du för kamera? :) Och vad använder du för redigerings program?

Riktigt snygga!

Mvh Fotograf :)

2012-03-04 @ 00:14:09

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0