NOLL INSPIRATION.

Jag tänkte skriva ett inlägg om att detta är en tillfälligg header, men vem orkar läsa ett sånt tråkigt inlägg? så nu vet ni det iaf utan att jag behövde gör en så stor grej av det!
 
Mina dagar har spenderats i solen (och regnet...) med kompisar, och tränandes och tävlandes en massa så nu är det vila (tror jag) som står på schemat! Idag vid tre tiden idag kom jag hem från distriksmatchen som var igår och idag förmiddags i härliga Uppsala. Det är en orienteringstävling mellan några distrikt här i sverige! Två toppendagar var det och vi hade det grymt.
Just nu har jag dock så ont i ryggen att det är jobbigt att röra sig och jag har ingen aning om vad det har kommit ifrån eller vad jag ska göra åt det, men jag hoppas bara att det går över typ under natten!
 
För tillfället har jag ingen som helst j***** inspiration så jag slänger bara in några inlägg när jag har lust och något jag vill dela med mig av! Och jusste det har inte gått så bra för mig att ladda upp bilder från min system kamera tråkigt nog (har försökt ett antal gånger utan framgång) men ibland funkar det super!
Bilden är på min klänning som jag köpte till midsommar.. haha! -cheep monday-
 
 

Kommentarer

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0