JUST THE SMELL OF SUMMER COULD MAKE ME FALL IN LOVE.

Bild från...nån gång när Filippa, Wilma och jag fotade.
-
Hej! Hur mår ni?
Själv mår jag bra och har sprungit skolmaran idag, gick väldigt bra tyckde jag! Kom på tredje plats av alla tjejer från Roslgas och Lommar-skolan. Jag, Melinda, Frida och Emma höll ihop och hade ungefär tiden 37 minuter på 7,8 km.
Efter det drog jag hem till Olivia på en knökfull buss som luktade svett. Efter det drog jag hem men kom på att jag inte hade någon nyckel så jag satt ute i typ en och en halv timme.. Haha, lyckat! När jag väl kom in var jag rejält kall och hugrig så då duchade jag, åt lite och drog på mig mjukiskläder.
-
På lördag är det gymnastik täääävling och imorrn är det sista träningen innan tävlingen så jag måste börja tagga inför det!
puss

Kommentarer
Postat av: Ellen!

Åhh vilken härlig bild!!

Puss

2012-05-10 @ 20:11:49
URL: http://lnrosenblad.blogg.se/

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0