REDAN UPPBOKAT.

Jag har redan bokat upp en stor del av nästa sommarlov. Jag ska på Orienterings-konfitmationsläger som håller till i Eksjö i en hel månad! (rätt länge alltså) Det kommer nog bli grymt kul men jag åker dit typ helt ensam så jag bara hoppas jag får många nya goa vänner, den enda kotten jag känner är en bra vän från dalarna (fast han har dock en massa andra vänner i våran ålder som också ska dit) så jag har någon att vara med dom första dagarna iaf! Hahah :) Alla säger att jag inte behöver oroa mig för att jag inte ska få några nya vänner men man oroar sig ju lite ändå... Tänk om man inte klickar med någon liksom!
TAGGAAAD

Straxt ska jag dra till Wilma så vi hörs! Btw, solade lite ute nu såhär på höstkvist-morgonen och blev faktiskt lite brun. Sommaren har inte lämnat oss än!
Pussar och kramaaar


Kommentarer

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0