GOTT NYTT ÅR.

Bloggade inget igår men jag hade ett super nyår. GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA

Jag hoppas alla hade ett jättebra 2012 för det hade iaf jag och det känns som att 2013 kommer bli ännu bättre! Jag har så mycket att se fram emot detta år.. :)
Men för att sammanfatta 2012 lite kort så flyttade jag, jag hade så himla roligt på alla orienteringsläger jag var på, träffade sjukt många nya vänner, träffade en väldigt fin person som betyder mycket för mig, fotade en massa, tävlade på RM3 nivå för första gången i gymnastik, varit i fjällen ett par gånger och åkt massvis med snowboard.

Btw, det här är första inlägget på 2013... Heheh. Och föresten så ska jag bli bättre på att uppdatera, 2012:s uppdatering har ju varit sämst.


Kommentarer

Kommentera här och gör min dag:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiseras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0